5 Şubat 2013 Salı

Yağmur çocuklara yağmur damlalarıyla destek


cikolatasepeti.com’da satışa sunulan Yağmur Çocuklar çikolatalarının, ürün başına 5 TL’lik bölümü, Yağmur Çocuklar Otizm Merkezi’ne yardım olarak gönderiliyor. Yağmur Çocuklar Özel Eğitim Merkezi, farklı gelişim gösteren özel çocuklar ve aileleri için açılmış, Milli Eğitim Bakanlığına bağlı bir özel eğitim merkezi. Bu merkezi, kızı Ecem’in henüz 2,5 yaşındayken otistik olduğunu öğrenen ve onun iyi bir eğitim görmesin isteyen Adnan Çakır, 2003’te kurmuş. “Yağmur Çocuklar” 2003 yılından beri başka otistikler için de umut kaynağı oldu.

Spesiyal ve madlen çeşitleri bulunan Yağmur Çocuklar çikolataları sayesinde, otistik çocuklar daha rahat şartlarda eğitim alma fırsatı bulabilecek. Siz de cikolatasepeti.com’dan satın alacağınız her Yağmur Çocukları çikolatasıyla “yağmur çocuklar”ın yanında olabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder