25 Şubat 2013 Pazartesi

Dev yürekli minik adam



Geçen haftalarda, bir kitap ulaştı elime; adı 670 Gram ile Hayata Tutunmak. Elimde okumakta olduğum kitabın son sayfalarındaydım. O biter bitmez, masamın üstünde duran bu kitaba başladım. İnci Candemir’in kaleme aldığı kitap, annesinin karnında henüz 5,5 ayı geride bırakmışken, 670 gram ağırlığında dünyaya gelen prematüre Can ile ailesinin birlikte geçirdikleri 130 günlük hayata tutunma mücadelesini anlatıyor. Kendimin ve ailemdekilerin sağlığı için şükrede şükrede, kızımın ufak sağlık sorunlarını dert etmemem gerektiği konusunda kendime telkinde buluna buluna, sonunun mutlu bittiğini bilsemde, zaman zaman gözlerimin dolmasına engel olamadam bir solukta okudum.

Kitap yazım hatalarıyla ve cümle düşüklükleriyle dolu. Başka bir kitapta bu kadar hatayla karşılaşsam, biraz da sahip olduğum meslek hastalığı nedeniyle, sonunu getiremeden bırakırdım herhalde? Ancak bu kitaptaki hikaye o kadar etkileyici ki, bu hatalara hiç takılmadım bile. Hem belki, gelecek basımlarda bu hatalar düzeltilir? İyi de olur...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder