6 Ocak 2013 Pazar

Mad Science Bilim Şenliği

5,5 yaşındaki kızım, okul dönüşü, benden heyecanla şişe, balon, sirke ve karbonat istediğinde şaşırdım önce. Bana okulda öğrendiği deneyi gösterince de ağzım açıkta kaldı! Kendi çocukluğumu düşündüm; ben deneylerle ne zaman tanışmıştım? Tam olarak hatırlayamadım ama 5,5 yaşımdan çok daha büyük olduğuma eminim. Belki ilkokul yıllarımın sonunda, belki de ortaokulda başlayan fizik dersleriyle?... Ama zamane çocuklarının şansı bu galiba. Televizyonda onlara bilimi ve deneyleri sevdirecek çok güzel programlar var. Çevrede de, çocuklara yönelik bilim etkinlikleri yapan pek çok mekan ve atölye... Bunlardan birisi de Trump Towers Mall. Trump Towers Mall, Ocak ayı boyunca düzenleyeceği Mad Science Bilim Şenliği’nde bilime meraklı küçük dahileri bekliyor. Misyonu, çocukların eğlenceli, etkileşimli, uygulamalı ve eğitsel etkinlik programlarıyla hayal gücünü ve merakını ateşlemek olan Mad Science, ateş ve buz, havanın heyecan verici yolculuğu gibi deneylerle fen biliminin gerçekte ne olduğu ve yaşadığımız dünyayı nasıl etkilendiğinin öğretilmesine büyük katkıda bulunuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder