9 Ocak 2013 Çarşamba

Artık diyetisyen size geliyor


Acıbadem’in “Mobil Sağlık” hizmetini duymuştum daha önce. Aklıma hemen evden çıkamayan hasta yaşlılar ile çocuklar gelmişti ve “ne iyi etmişler” diye düşünmüştüm. Dün gelen mail ise beni şaşırttı. Acıbadem Mobil Sağlık, şimdi de evde ve işyerinde diyetisyen hizmeti sunuyormuş.

“Evde ve İşyerinde Diyetisyen Hizmeti”, vakit darlığı ya da sağlık problemleri yüzünden dışarı çıkamayan ve yoğun iş temposu sebebiyle kendine zaman ayıramayan kişiler için hazırlanmış. Sunulan bu hizmet kapsamında, beslenme ve diyet uzmanı tarafından yapılan kan tetkikleri ve vücut yağ analizi sonuçlarına göre kişiye özel bir diyet programı hazırlanıyor. Hazırlanan bu diyet programının yanında görüşme sayısı kişiye ve durumuna bağlı olarak, 10 günde bir evde veya işyerinde düzenli kontrollerle gerçekleşiyor. Yani artık “diyetisyene gitmeye vaktim yok!” bahanesi de tarih oluyor.

Acıbadem Mobil Sağlık Evde ve İşyerinde Diyetisyen Hizmetleri’nin kapsamı zayıflama programı ile sınırlı değil. İşyerinde beslenme, hastalıklarda beslenme, sporcu beslenmesi, gebe-emziklilikte beslenme, diyabet beslenmesi, kilo alma programı, bebek-çocuk-erişkin beslenmesi konularında da yardım almak mümkün.

Acıbadem Mobil Sağlık Hizmeti'nden yararlanmak için aramanız gereken numara: 444 9 724

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder