2 Nisan 2013 Salı

Çalışan, çocuklu kadınlar

“Çocuğum, İşim, Eşim... Peki ya Ben?”, aslında raflardaki yeririni geçtiğimiz sonbahar almış bir kitap. Ama yaklaşan Anneler Günü nedeniyle iletişimi tekrar yapıldığından, ben yeni haberdar oldum. 13 yıllık evli, 5,5 yaşında kız çocuk sahibi çalışan bir anne olarak da, paylaşmadan edemedim...

Kitap, Burcu Ateş (Aksoy) tarafından kaleme alınan “Gökkuşağı Renginde Şehirli Kadın Sohbetleri” serisinin ilk kitabı. Ateş, kitabında dokuz farklı profilden kadınla gerçekleştirdiği röportajlarla, kadınların gerçek yaşamlarından kesitler sunuyor. Kitabın ana hedef kitlesi; şehirde yaşayan, eğitimli, çalışan ya da çalışmış, farkında ve bilinçli, ayakları yere basan ve anne olan kadınlar.

Kitabı henüz okumadım ama özellikle çalışan annelerin bu kitapta kendilerinden çok şey bulacağını düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder