28 Aralık 2012 Cuma

Mutfakta yeni kapılar açılıyor

Yeme-içme ve eğlence sektöründe faaliyet gösteren İstanbul Doors Group, bu kez bir eğitim projesini hayata geçirmiş. Yeme-içme sektörüne kalifiye eleman yetiştirmek amacıyla, Bomonti’de 3 bin m² alana, 2 milyon euro yatırımla kurulan Doors Akademi’de, yılda bin 200 profesyonel öğrenci, 2 binin üzerinde amatör mutfak tutkunu ve 100’ün üzerinde kurumsal müşteriye eğitim verilmesi planlanıyor. Doors Akademi’nin ana sponsoru Arçelik. Katkıda bulunan diğer markalar ise Öztiryakiler, Doluca, Ülker, Ülker Eksper ve İlly. Doors Akademi’de 16 ve 24 kişilik 2 adet profesyonel aşçılık sınıfı, 16 kişilik pasta ve ekmekçilik sınıfı, 16 kişilik amatör workshop sınıfı, 16 kişilik 2 adet bar ve miksoloji sınıfı, 24 kişilik 2 adet teori sınıfı ve 60 kişilik anfi yer alıyor. Doors Akademi’nin eğitim modellemesi ise yüzde 40 okul (yüzde 70 pratik ve yüzde 30 teori) ve yüzde 60 işyeri uygulaması şeklinde kurgulanmış.Eğitim programını başarıyla tamamlayan öğrenciler MEB onaylı başarı sertifikası ve uluslararası geçerliliğe sahip IHK sertifikası almaya hak kazanıyor. Daha çok şey merak ediyorsanız, şuraya tıklayarak buyrun web sayfası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder